AI wywiera coraz większą presję na zawody kreatywne

Fot.: iStock

06 grudnia 2025

AI lepsza w pracach umysłowych

artykuł w .PDF

AI już niedługo ma być od nas lepsza we wszystkich pracach umysłowych. Dolina Krzemowa wskazuje, ile mamy czasu

 

FORBES, 01.12.2025
© Jacek Kotarbiński

 

Sam Altman [szef Open AI] twierdzi, że 95 proc. pracy agencji reklamowych da się zautomatyzować. Jeśli większość reklam będzie generowana, optymalizowana i oglądana przez boty…, to branża kreatywna naprawdę musi się zastanowić, za co chce pobierać opłaty. To nie jest koniec reklamy. To jest koniec reklamy w formie, w jakiej ją znamy. Hollywood? Już drży w posadach.

https://www.forbes.pl/technologie/czas-pracownikow-umyslowych-sie-konczy-tyle-zostalo-nam-czasu/dr42f69 

Ostatnie teksty:

Mariusz Kąkolewicz

e-mentor i założyciel: TERAZ ROZUMIEM

- wspieranie edukacji domowej i pozaszkolnej.

Zapraszam do podzielenia się uwagami do artykułu.

Napisz także jeśli masz pytania lub coś trzeba wyjaśnić.

Skorzystaj z linku poniżej.

KONTAKT

O  MNIE

KONTAKT

tel.: 505 377 726     e-mail: kontakt@terazrozumiem.pl

NOTA PRAWNA: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 b) Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych (z 4 lutego 1994 r, z późn. zmianami) zastrzegam, że wszystkie materiały zamieszczone na terazrozumiem.pl są objęte prawami autorskimi, a ich dalsze rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione