Po co się uczyć?
Cele mogą różnić się stopniem szczegółowości i zakresem;
Cele ogólne mówią w kategoriach ogólnych o spodziewanych wynikach programu przedmiotu (całego kursu lub klasy);
Cele szczegółowe wyniki „nauczania” w danej grupie uczniów i w danym czasie;
Cele szczegółowe są często przekształcane w cele wykonawcze lub poziomy wykonania (z reguły towarzyszą im testy różnicujące).
Mariusz Kąkolewicz
e-mentor i założyciel: TERAZ ROZUMIEM
- wspieranie edukacji domowej i pozaszkolnej.
Zapraszam do podzielenia się uwagami do artykułu.
Napisz także jeśli masz pytania lub coś trzeba wyjaśnić.
Skorzystaj z linku poniżej.
tel.: 505 377 726 e-mail: kontakt@terazrozumiem.pl
NOTA PRAWNA: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 b) Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych (z 4 lutego 1994 r, z późn. zmianami) zastrzegam, że wszystkie materiały zamieszczone na terazrozumiem.pl są objęte prawami autorskimi, a ich dalsze rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione