Muzea nauki i techniki to miejsca, gdzie można się wiele nauczyć i świetnie się bawić jednocześnie! Dlaczego warto odwiedzić takie muzea? Przede wszystkim dlatego, że możesz poznać fascynujące tajemnice nauki i technologii, które kryją się za codziennymi przedmiotami i zjawiskami.
Budowa samochodu BMW
Początki historii roweru
Rower z dużym kołem skrętnym
Rower z małym kołem skrętnym
Rower "deptany" Sveacycle z 1897 roku
Napęd pasowy tokarki
Napęd pasowy tokarki
Napęd pasowy wiertarki
Samochód 1912
silnik 4 cylindrowy, 4 biegi, 30-36KM
Wczesny samochód z silnikiem z przodu
Samochód z 1897 - 1902
silnik u dołu, z boku korba rozruchowa
Budowa samochodu, kierownica z prawej
w Szwecji do 2.IX.1967
obowiązywał ruch lewostronny
Budowa silnika 4 cylindrowego
u góry cylindryczny filtr powietrza,
po bokach po dwie świece zapłonowe
Skrzynia biegów,
z tyłu akumulator
Budowa samochodu,
tylny most - mechanizm różnicowy
Rower 3 kołowy z silniczkiem spalinowym
Motocykl 1913-1914
silnik 4 cylindrowy
Motocykl z napędem na oba koła
wyżej łańcuch napędu przedniego, a niżej tylnego koła
Motocykl z napędem na oba koła
nad kołem wał i łańcuch przeniesienia napędu na przednie koło
Stare telefony
Jest wiele tematów, których jeszcze nie omówiliśmy w tym dziale.
Jeśli masz pytania dotyczące jakiegoś zagadnienia lub problemu, sformułuj swoje pytania poniżej - odpowiem w przeciągu kilku dni.
Razem wzbogacimy ten portal.
tel.: 505 377 726 e-mail: kontakt@terazrozumiem.pl
NOTA PRAWNA: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 b) Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych (z 4 lutego 1994 r, z późn. zmianami) zastrzegam, że wszystkie materiały zamieszczone na terazrozumiem.pl są objęte prawami autorskimi, a ich dalsze rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione